dimecres, 24 d’agost del 2011

Santa Cruz i San Francisco - 24 d´agost 2011

Darrers dies per terres americanes. Avui toca Santa Cruz i arribar a San Francisco.
La primera visita del dia ha estat el "Mystery Spot", a 10' de Santa Cruz (mystery spot road 465)
És un lloc on la ciència de la física no pot donar explicació als fets que allà succeixen. La llei de la gravetat que tots coneixem perd la seva explicació.
Es poden aconseguir postures corporals impossibles en situacions normals.
La visita és guiada i costa 5$ fer el recorregut. El parquing, 5$ més.

Després de la visita a Mystery Spot hem anat a la Cliff Road West 5321. Allà hi ha una platja amb una roca en forma d'arc. Aparcar el cotxe a l'interior costa 10$ però es pot aparcar fora i és gratuït.
La platja és plena d'algues, hi ha boira i fa fred. Ens hi estem una estona i marxem.

Vorejant la platja per aquesta mateixa carretera trobem el museu del surf. És una petita casa amb tota mena de referències al món del mar.
Encara som a Santa Cruz. El passeig de la platja és una petita recreació de Santa Mónica, amb atraccions a la vora del mar. També hi ha un petit racó reservat per a les foques i lleons marins. Com el Pier 39 de San Francisco.
De camí a San Francisco per la 1 passem per "Año Nuevo Reserve State Park". A l'entrada hi ha una cabina on s'ha de pagar l'entrada però ja són les 19 hores i el cobrador ha marxat. Les excursions són a peu i la més curta de dues milles. Ho deixem estar perquè ja no són hores però la sensació és que pot resultar interessant seguir els camins propers al mar.
Cap al vespre/nit arribem a San Francisco i després de voltar sota la pluja i boira per buscar Motel ens quedem al mateix que vam estar fa dos anys. El Redwood, al carrer Lombard però no a la part coneguda d'aquest carrer sino unes milles més l'oest.
Sopem en un Mel's Drive d'aquest mateix carrer. Exactament al 2165 Lombard St.