dimecres, 3 d’agost del 2011

De Tulsa a Oklahoma City - 3 d'agost de 2011

Iniciem el matí amb molta, molta, molta calor així que decidim anar a esmorzar i planejar allà la ruta del dia.

Després d'esmorzar, White Toast. water, un pancake al Talley's Café, un local retro dels anys 50 amb unes cambreres força simpàtiques, situat a la 11th street amb 1102 S Yale Avenue, fem una compra ràpida en un supermarket (gel, cocacoles, aigua, sabó, pa, formatge, pernil, sindria i pinya) i iniciem la visita express a Tulsa. Parem en un passeig a la vora del riu. Fotos i endavant.

De camí a Oklahoma city passem per red fork, Bristow, Depew on fem una volta en cotxe per el seu downtown. Cases típiques americanes amb el seu petit jardí i el cotxe aparcat al davant o sota un porxo.
El següent poble, STROUD. Ens aturem a fer la foto al Rock Café. Un local que data del 1939 i que es va cremar l'any 2008 (ara reconstruït). La botiga de souvenirs de la ruta 66 està tancada. Ja n'hem trobat moltes i la majoria tancades.

Continuant la carretera arribem a CHANDLER on es pot visitar el Museu dedicat a la Route, amb uns audiovisuals que pots veure assegut en els seients d'un cotxe clàssic o estirat sobre un matalàs. L'entrada costa 5$.

Al davant del museu hi ha una piscina. Els 112 graus F. ens fan pensar en fer-nos un bany però preferim continuar cap a Oklahoma city. Abans però ens anem a fer la foto a la casa del noi que ha escrit la guia que vam comprar fa un parell de dies. És la EZ66 GUIDE FOR TRAVELLERS, de Jerry McClanahan. L'autor té una galeria a Chandler, 306 Manvel (nord del downtown).
Seguint el camí passem per ARCADIA on trobem un graner reconvertit en sala de festes. És el RED ROUND BURN. La botiga de souvenirs, tancada per calor extrem. El senyor Fahrenheit marca 112 graus.

Objectiu assolit i a una hora més que decent. Les 18h. i ja som a l'habitació descansant que aquesta nit volem anar a Bricktown, una zona de naus industrials reconvertida en bars on pendre unes copes.

A Oklahoma cal fer una sortida de nit pel Downtown, Briktown. És aquest espai amb bars i botigues (tancades a la nit) on hi podeu trobar un "Bar Coyote" com el de la pel·lícula. És un local de copes on les cambreres i algunes clients atrevides pugen a la barra a ballar. Imprescidible dur poca roba o de talla bastant reduïda, per ballar vull dir.